Τιμητική διάκριση για τον Παναθηναϊκό από την Ευρωλίγκα. Το «τριφύλλι» κέρδισε το χρυσό βραβείο μάρκετινγκ από την κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση, με το αντίστοιχο ασημένιο να πηγαίνει στη Ζάλγκιρις και το χάλκινο στη Φενέρμπαχτσε.
Οι σύλλογοι επιλέχθηκαν για την αριστεία τους με βάση τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ που υλοποίησαν σε τομείς όπως η ψηφιακή στρατηγική, η ενεργοποίηση χορηγιών, η ανάπτυξη του brand και η παρουσίαση των παιχνιδιών, μεταξύ άλλων.
Φυσικά, η καινοτομία του glass floor και η γενικότερη ανακαίνιση στο ΟΑΚΑ, η δημιουργία της εφαρμογής «CLUB 1908» και η ενεργή παρουσία του Παναθηναϊκού στα social media, έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο βραβείο αυτό.
Devotion Marketing Awards 2024-25 are in! ??
??@Paobcgr
??@bczalgiris
??@FBBasketbolCongratulations! ?? pic.twitter.com/NFqmgxN4oR
— EuroLeague (@EuroLeague) July 3, 2025
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.